Mijn lijf en ik



Mijn lijf en ik willen duidelijk niet hetzelfde...
Mss is mijn lijf gewoon ontzettend boos op me...
Boos omdat ik jaren doorgegaan ben...
Telkens weer.. 
Alles oplappen en door...
Het spaart me nu even echt nt...

En ik...de ik in mijn hoofd...
Wil onbezorgd wandelen...
Zonder pijn kikee kunnen knuffelen...
Opstaan en mijn ochtenroutine uitvoeren zonder pijn...zonder te moeten gaan zitten...
Wil werken ...
Wil springen...
Wil...
Wil gewoon een lijf dat wilt wat mijn hoofd wilt...

Maar helaas...ze komen niet overeen...

En ondertussen takelt mijn lijf af...
En sleep ik het voort...
Van de ene teleurstelling in de andere...
Hopend op een  oplossing telkens weer....
En telkens weer wachten en weer hopen...

Het is niet makkelijk te begrijpen...
Ik zie er niet ziek uit...
Als je me ziet is het op mijn goede momenten...
Dat ik ween van de pijn, frustratie, boosheid,...
Dat ... ziet niemand ...

Dus kop omhoog...
proberen te slapen...
En morgen een nieuwe dag....
Een nieuw gevecht...

Reacties

Populaire posts van deze blog

Voeding

Mijn verhaal