Voeding

Lap... bellen lukt ook nt meer (volgende is berichten sturen😨😨😨) vriendin belde me...moest neerleggen kan de telefoon nt meer tegen mijn oor houden😤😤😤zo pijn...schouders...armen...

S avonds naar de diëtiste gegaan.
Poging om mijn "reuma" dieet even te toetsen want er is zoveel dat nt mag...geen melkproducten geen alcohol geen koffie geen producten met histamine...
Ze vertelde me dat meditatie zou kunnen helpen...ze heeft het me laten proberen maar de pijn verergert erdoor en momenteel te veel pijn en als ik me erop focus nog meer dus was te ongemakkelijk 🙈...

Wel enkele tips gekregen zo is boekweit beter dan havermout blijkbaar en ananas eet je best gebakken voor de vertering...
Morgen dus tripje naar de bioplanet.
Alles is het proberen waard om terug "normaal" te leven...

Reacties

Populaire posts van deze blog

Mijn verhaal